Az elmúlt időszakban egy újfajta látogatottságnövelő stratégiát vezetett be a Szeretlek Magyarország Médiacsoport. Az oldalhoz tartozó (egyik) Facebook oldal, a "A magyar lányok a legszebbek" továbbra is napi rendszerességgel közli "A nap szépe" rovat választottját, a közvetlen hivatkozás megadása helyett azonban egy ideje már a nyitóoldalra mutató linket adják meg, aminek egyetlen oka a statisztika kozmetikázása lehet.
A "A nap szépe"-szerű rovatok a látogatottság növekedésén túl hátrányokkal is jár: egy idő után tereli az olvasót, akik az oldal többi részére nem, vagy sokkal kevésbé lesznek kíváncsiak, így a főoldal, a hírek, vagy más egyéb aloldal látogatottsága, és a rajtuk eltöltött idő is látványosan csökkenhet, a potenciális hirdetőknek ezután pedig nagyon nehéz eladni az elviekben legértékesebb hirdetési felületet, a nyitóoldali bannerek helyét (ezeken jelenleg a Google AdSense automatikus hirdetései futnak). Ez leginkább akkor gond, ha az oldal nem szeretne egyé válni a saját maga által létrehozott rovattal, legyen az divat, szépségápolás, bulvár, vagy bármi más.
Az oldal közleménye szerint a legnépszerűbb "nap szépe" 110 ezer olvasót vonzott, ami elsőre soknak tűnhet, ám ha figyelembe vesszük, hogy egy márciusi posztról van szó, azt, hogy a Facebook oldalnak több mint 350 ezer követője van, valamint, hogy a stratégia szerint egy cikket időről időre újra megosztanak, már jóval szerényebb eredményről beszélhetünk.