Talán még nem volt olyan régen, hogy emlékezzünk rá: a Nokia Lumia 920 csúcsmobil bemutatásánál csúnyát hibáztak a cégnél, a leforgatott reklámfilmben ugyanis - ami azt volt hivatott bemutatni, mennyire jó a telefon kamerája - egy igen durva hibát hagytak a készítők, így az egész cég szavahihetősége borult.
Hasonlóan érdekes képet posztolt ki szerda este Facebook-oldalára a Samsung Magyarország. Mostanában a Galaxy S4-es telefon kameráját igyekeztek/nek reklámozni, és rávilágítani: mennyivel jobb képeket készít ez a készülék, mint a piacon lévő hasonlók (és igen, itt az iPhone-okra gondolnak).
Na, ehhez képest sikerült egy olyan képet kiposztolni, amin egyértelműen látszik, azt a képet nem ott és akkor - uram bocsá' - azzal a készülékkel csinálták, amit épp reklámozni szeretnének. Bár jómagam kifejezetten szeretem a Samsung termékeket, emiatt egy igen nagy fekete pontot húztam be a gyártónak. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen manipuláció után az emberben azért csak ott motoszkál a kérdés: tényleg annyit tud a kamera, mint amennyit ígérnek? Mert értem én, hogy a reklámban szépítünk dolgokat, de így azért nemár.