A(z egykori) népszerű rádiós reggeli műsor, a Bumeráng Facebook oldalán jelentette be: október 12-étől minden pénteken egy hetilappal jelenik meg, ezzel kívánja (egy) időre a hallgatókat kielégíteni. Kérdés, mennyire fog sikerülni.
A lappiac leszálló ágban van, évről évre egyre kevesebb az előfizetők és a biztos vásárlók száma, ami pedig az online megjelenés felé tereli a kiadókat is. Ráadásul rádiós műsorként közel sem biztos, hogy olyan népszerű lesz a hetilap, mint amilyennek várják, hiszen míg a rádió ingyen van, addig az ember kétszer is meggondolja, mennyi pénzt költ el egy újságárusnál - ha egyáltalán elkölt. Az áráról pedig egyelőre még semmit sem tudni.
Véleményem szerint sokkal hasznosabb elképzelés lett volna a bumerang.hu átalakítása, vagy egy olyan tartalommal való feltöltése, amivel odavonza a facebook-tagokat. A rajongók egyébként a CD-mellékletet is hiányolják (ami persze nem jelenti azt, hogy nem lesz), de mivel ezeket le is lehet tölteni, így emiatt vonzó legfeljebb a fanatikus rajongók számára lehet a lap.
Persze az üzletileg biztosan megéri kiadni, különben nem fogtak volna hozzá, ám itt elsősorban a fenntarthatóság a kérdés, nem az indulás. És persze az, hogy mennyire lesz képes a Bumeráng az utolsó nagy dobásra? Mert ha nem tudnak rövid időn belül visszatérni az éterbe, ez minden bizonnyal az lesz.
Címkék: média rádió bochkor gábor bumeráng boros lajos
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://it-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr904819490
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.