HTML

Amiről írok

Online szerkesztőként, újságíróként és tartalomfogyasztóként véleményezek mindent, ami a médiával kapcsolatos, vagy épp fontosnak tartok a techen belül.

Követési távolság

Aki a blogot írja

Friss topikok

  • pabblo: @Ubuntufan: a kedves blogger örülne, ha valaki fizetne a véleményéért, de nem teszik :) viszont a ... (2013.12.13. 14:42) Hellószia, Spotify
  • pabblo: @¿Qué tapas hay?: igen, át is fogalmaztam kicsit, hogy ne legyen kétértelmű a mondat :) (2013.12.11. 14:06) Ezt így kell csinálni
  • Gery.Greyhound: @Gera: Egyetértek. Sok "mobilra optimalizált" oldal a 10 évvel ezelőtti WAP-korszakot idézi, miköz... (2013.11.25. 14:53) Mobiloldalra fel!
  • Vajda Gábor (Gabor_V): Használj szöveges böngészőt, mint a Lynx, "normális" böngészőn kapcsold ki a javascriptet, pláne h... (2013.11.22. 17:36) 3 tipp, hogyan spórolj a mobilneteddel
  • pabblo: @ZF2: az a baj, hogy az előlap cseréje jóval bonyolultabb, de fóliával kivédhetők az apróbb károso... (2013.11.22. 12:53) Önmagát gyógyítja az LG legújabb okostelefonja

Amíg a világ az Apple legújabb bejelentéseit leste, addig a Facebook fogta magát, és már idehaza is elérhetővé tette az új posztolási formát. Eleget téve a vizualitásnak, megnövelte a szöveges posztokhoz tartozó képek méretét, így téve hangsúlyosabbá ezeket a bejegyzéseket is.

130910_facebook_poszt.jpg

Ami konkrétan történt: az eddigi négyzetbe kényszerített képek helyett mostantól fekvő képeket kapunk, méghozzá a posztunk tetején, jóval nagyobb méretben. A kép alatt jön mondjuk a cikk címe, még lejjebb pedig az ajánló. Persze ez csak azoknál a posztoknál érvényes, ahol első képként egy fekvőt olvas be a Facebook algoritmusa - vagyis a cikk első képének fekvőnek kell, hogy legyen -, egyébként álló kép esetében továbbra is a régi formában posztolhatunk. A posztolási forma egyébként visszamenőleg is változott, így ne lepődjön meg senki, ha a régi bejegyzéseivel ilyen formában találkozik a hírfolyamban. Ha esetleg a - gyakran előforduló - hiba miatt a poszthoz nem jelenik meg a kép, itt egy korábbi írásom, hogy miként lehet orvosolni a problémát.

Ezzel együtt a híroldalak esetében még nagyobb lesz a felelősség a szerkesztőkön is, mert amíg eddig kevésbé volt feltűnő egy-egy hibás kép, addig most minden szem elé kerül, ami jelentősen befolyásolja majd az átkattintás mennyiségét.

Ha tetszett a bejegyzés, kövesd az IT-világ Facebook-oldalát.

Címkék: média poszt kép facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://it-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr535506403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.