HTML

Amiről írok

Online szerkesztőként, újságíróként és tartalomfogyasztóként véleményezek mindent, ami a médiával kapcsolatos, vagy épp fontosnak tartok a techen belül.

Követési távolság

Aki a blogot írja

Friss topikok

  • pabblo: @Ubuntufan: a kedves blogger örülne, ha valaki fizetne a véleményéért, de nem teszik :) viszont a ... (2013.12.13. 14:42) Hellószia, Spotify
  • pabblo: @¿Qué tapas hay?: igen, át is fogalmaztam kicsit, hogy ne legyen kétértelmű a mondat :) (2013.12.11. 14:06) Ezt így kell csinálni
  • Gery.Greyhound: @Gera: Egyetértek. Sok "mobilra optimalizált" oldal a 10 évvel ezelőtti WAP-korszakot idézi, miköz... (2013.11.25. 14:53) Mobiloldalra fel!
  • Vajda Gábor (Gabor_V): Használj szöveges böngészőt, mint a Lynx, "normális" böngészőn kapcsold ki a javascriptet, pláne h... (2013.11.22. 17:36) 3 tipp, hogyan spórolj a mobilneteddel
  • pabblo: @ZF2: az a baj, hogy az előlap cseréje jóval bonyolultabb, de fóliával kivédhetők az apróbb károso... (2013.11.22. 12:53) Önmagát gyógyítja az LG legújabb okostelefonja

Az elmúlt 10-15 évben az emberek nagyrészt már megtanulták, hogy bármilyen akciót is látnak, elsőként megnézzék, mit tartalmaz az a bizonyos apróbetűs rész, mert hát olyan, hogy ingyen ebéd ugye nincs. Ezeket vizsgálgatva általában hamar kiderül, talán nem is olyan jó üzlet a kínált feltétel, így aztán eláll az ember a vásárlástól. Ezúttal viszont egy nem is annyira apróbetűs rész kavarja meg a dolgokat az egyszeri előfizető fejében - vagy ha nem, akkor könnyen átvághatják. Legalább is ez tűnik ki a MinDig TV Extra reklámjából, lássuk, hogy miért.

Adott a reklám, ami azt ígéri, 17 csatornát kapunk havi 999 forintért. Aztán - a videón a 20. másodperctől kezdve - látszik, hogy az akció csak úgy érvényes, hogy ha 2 éves hűségnyilatkozatot kötünk, és akkor is csak az első 6 hónapban. Nincs is ezzel semmi baj, nyilván valahogy rá kell venni az embert, hogy - az egyébként szerintem jól összeválogatott csatornákra - rábukjon az ember, aki tegyük fel, megörül, és egyből megy is az ajánlott honlapra tájékozódni.

Itt viszont az ajánlott opciót kiválasztva azzal találkozik, hogy hát 2 éves hűségidő esetén a havidíj a beígért 999 forint helyett 1399 forint, ami meg majdnem fele annyival kerül többe, mint amennyit ígértek. Az egy éves hűségidő kiválasztása esetén aztán azzal szembesülhetünk, hogy:

Alap Műsorcsomag bruttó. 999 Ft/hó
12 hónapos határozott idejű szerződések esetében az aktiválástól számított első 3 (három) hónapban, 24 hónapos határozott idejű szerződések esetében az aktiválástól számított első 6 (hat) hónapban biztosítjuk ezt a kedvezményes előfizetési díjat. Ezen időszakokat követően a hatályos ÁSZF 2. sz. Mellékletében szereplő listaárat alkalmazzuk (amely jelenleg 1399Ft/hó).

Vagyis a reklámban szereplő feltételeket ugyan biztosítják, ezt viszont nemcsak a beígért 24 hónapos, hanem már a 12 hónapos, vagyis egyéves hűségidő vállalása esetén is megkapja az előfizető, igaz, fele annyi időre. Ráadásul a kétéves hűségidő vállalása esetén egy szó sem esik a 999 forintos árról, csak az 1399 forintos bukkan fel, így könnyen lehet, hogy ha valaki nem figyel, annak nem adják meg a kedvezményt. Az pedig a vásárló megtévesztése.

Címkék: reklám előfizetés mindig tv

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://it-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr955165356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.