HTML

Amiről írok

Online szerkesztőként, újságíróként és tartalomfogyasztóként véleményezek mindent, ami a médiával kapcsolatos, vagy épp fontosnak tartok a techen belül.

Követési távolság

Aki a blogot írja

Friss topikok

  • pabblo: @Ubuntufan: a kedves blogger örülne, ha valaki fizetne a véleményéért, de nem teszik :) viszont a ... (2013.12.13. 14:42) Hellószia, Spotify
  • pabblo: @¿Qué tapas hay?: igen, át is fogalmaztam kicsit, hogy ne legyen kétértelmű a mondat :) (2013.12.11. 14:06) Ezt így kell csinálni
  • Gery.Greyhound: @Gera: Egyetértek. Sok "mobilra optimalizált" oldal a 10 évvel ezelőtti WAP-korszakot idézi, miköz... (2013.11.25. 14:53) Mobiloldalra fel!
  • Vajda Gábor (Gabor_V): Használj szöveges böngészőt, mint a Lynx, "normális" böngészőn kapcsold ki a javascriptet, pláne h... (2013.11.22. 17:36) 3 tipp, hogyan spórolj a mobilneteddel
  • pabblo: @ZF2: az a baj, hogy az előlap cseréje jóval bonyolultabb, de fóliával kivédhetők az apróbb károso... (2013.11.22. 12:53) Önmagát gyógyítja az LG legújabb okostelefonja

Az elmúlt időszakban egy újfajta látogatottságnövelő stratégiát vezetett be a  Szeretlek Magyarország Médiacsoport. Az oldalhoz tartozó (egyik) Facebook oldal, a "A magyar lányok a legszebbek" továbbra is napi rendszerességgel közli "A nap szépe" rovat választottját, a közvetlen hivatkozás megadása helyett azonban egy ideje már a nyitóoldalra mutató linket adják meg, aminek egyetlen oka a statisztika kozmetikázása lehet.

A "A nap szépe"-szerű rovatok a látogatottság növekedésén túl hátrányokkal is jár: egy idő után tereli az olvasót, akik az oldal többi részére nem, vagy sokkal kevésbé lesznek kíváncsiak, így a főoldal, a hírek, vagy más egyéb aloldal látogatottsága, és a rajtuk eltöltött idő is látványosan csökkenhet, a potenciális hirdetőknek ezután pedig nagyon nehéz eladni az elviekben legértékesebb hirdetési felületet, a nyitóoldali bannerek helyét (ezeken jelenleg a Google AdSense automatikus hirdetései futnak). Ez leginkább akkor gond, ha az oldal nem szeretne egyé válni a saját maga által létrehozott rovattal, legyen az divat, szépségápolás, bulvár, vagy bármi más.

napszepe.jpg

Az oldal közleménye szerint a legnépszerűbb "nap szépe" 110 ezer olvasót vonzott, ami elsőre soknak tűnhet, ám ha figyelembe vesszük, hogy egy márciusi posztról van szó, azt, hogy a Facebook oldalnak több mint 350 ezer követője van, valamint, hogy a stratégia szerint egy cikket időről időre újra megosztanak, már jóval szerényebb eredményről beszélhetünk.

Címkék: média facebook szeretlek magyarország

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://it-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr714991660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.