HTML

Amiről írok

Online szerkesztőként, újságíróként és tartalomfogyasztóként véleményezek mindent, ami a médiával kapcsolatos, vagy épp fontosnak tartok a techen belül.

Követési távolság

Aki a blogot írja

Friss topikok

  • pabblo: @Ubuntufan: a kedves blogger örülne, ha valaki fizetne a véleményéért, de nem teszik :) viszont a ... (2013.12.13. 14:42) Hellószia, Spotify
  • pabblo: @¿Qué tapas hay?: igen, át is fogalmaztam kicsit, hogy ne legyen kétértelmű a mondat :) (2013.12.11. 14:06) Ezt így kell csinálni
  • Gery.Greyhound: @Gera: Egyetértek. Sok "mobilra optimalizált" oldal a 10 évvel ezelőtti WAP-korszakot idézi, miköz... (2013.11.25. 14:53) Mobiloldalra fel!
  • Vajda Gábor (Gabor_V): Használj szöveges böngészőt, mint a Lynx, "normális" böngészőn kapcsold ki a javascriptet, pláne h... (2013.11.22. 17:36) 3 tipp, hogyan spórolj a mobilneteddel
  • pabblo: @ZF2: az a baj, hogy az előlap cseréje jóval bonyolultabb, de fóliával kivédhetők az apróbb károso... (2013.11.22. 12:53) Önmagát gyógyítja az LG legújabb okostelefonja

A(z egykori) népszerű rádiós reggeli műsor, a Bumeráng Facebook oldalán jelentette be: október 12-étől minden pénteken egy hetilappal jelenik meg, ezzel kívánja (egy) időre a hallgatókat kielégíteni. Kérdés, mennyire fog sikerülni.bumerang.jpg

A lappiac leszálló ágban van, évről évre egyre kevesebb az előfizetők és a biztos vásárlók száma, ami pedig az online megjelenés felé tereli a kiadókat is. Ráadásul rádiós műsorként közel sem biztos, hogy olyan népszerű lesz a hetilap, mint amilyennek várják, hiszen míg a rádió ingyen van, addig az ember kétszer is meggondolja, mennyi pénzt költ el egy újságárusnál - ha egyáltalán elkölt. Az áráról pedig egyelőre még semmit sem tudni.

Véleményem szerint sokkal hasznosabb elképzelés lett volna a bumerang.hu átalakítása, vagy egy olyan tartalommal való feltöltése, amivel odavonza a facebook-tagokat. A rajongók egyébként a CD-mellékletet is hiányolják (ami persze nem jelenti azt, hogy nem lesz), de mivel ezeket le is lehet tölteni, így emiatt vonzó legfeljebb a fanatikus rajongók számára lehet a lap.

Persze az üzletileg biztosan megéri kiadni, különben nem fogtak volna hozzá, ám itt elsősorban a fenntarthatóság a kérdés, nem az indulás. És persze az, hogy mennyire lesz képes a Bumeráng az utolsó nagy dobásra? Mert ha nem tudnak rövid időn belül visszatérni az éterbe, ez minden bizonnyal az lesz.

Címkék: média rádió bochkor gábor bumeráng boros lajos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://it-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr324819490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.